Vaknade utvilad

Imorse sovit gott.
Drömt om cancersvulstar (inte om bögar - såklart)..

Igår var det jobb och jag var förbi min chef och hade lönesamtal.

Fick löneförhöjning nästa år också.

I dag ska räkningarna betalas.

Pengarna räcker inte till

OM du har för mycket pengar så mailar jag gärna dig mitt bankkonto.

Är med räkningarna precis som med tandläkare
*Finns många hål att fylla igen*

Jag ska jobba inatt

Nu ska jag äta frukosten klart  musli med fil och svart kaffe.
Ta mig ett bad
Promenad med hundarna
Kanske handla lite mat.

Ha det bra!

image55
Blev så himla sugen på pizza
Tänkte dela med mig den känslan hi hi

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men fy vad du är elak och frestas, vad sa du ville du ha mitt kontonummer så du kunde sätta in pengar åt mig, ja jag lovar det ska du få!

2007-11-27 @ 12:35:12
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Faktiskt lite diskriminerande att rata homosexuella män, som är testade och lever i ett fast förhållande. Jag som heterosexuell kvinna skulle väl också kunna vänstra och bli smittad. Men så är det i den uppochnedvända världen.

Tyvärr har jag inga pengar att skänka bort men jag har däremot mycket ekonomiska maträtter att tipsa om. T. ex HEMGJORD pizza ;-)

2007-11-27 @ 16:41:40
Postat av: Ice Lady

Vi åt pizza idag... Mmmmmums! En JÄTTESTOR familjepizza (så det skulle bli över till lunch imorrn också)! He he he...

Nej, tyvärr inga extra stålar... :-( Våra sista gick till pizzan! :-)

2007-11-27 @ 23:51:50
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Auriana

Men fyyyyyyy....
Nu blev jag sugen på minst en nattmacka när jag såg pizzorna.. YNK....
Det där med pengar verkar vara ett gemensamt ont för de flesta av oss..
Du kan gissa hur *hög* pension man har när man inte kunnat jobba sen man var 24 år..
Gäller att laga mat snålt och samtidigt se till att det räcker till mannens matlåda nästa dag.
SKULLE jag vinna en massa pengar
däremot DÅ skulle jag mer än gärna hjälpa dig..

Appropå snåla.. fniss... Ozzys shampoo har inte kommit.. skulle komma denna veckan.
Ännu ett hål i plånkan.

Kram
Auriana

2007-11-28 @ 00:56:59

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0