Våra muminmuggar

Vi samlar på muminmuggar, här är bild på de vi har.
Saknar några enstaka de äldre som är svåra att få tag i.
Vi beslöt tidigt att INTE samla på tallrikarna, barnmuggarna och kannor m.m.
Det är ett samlande som kostar oss enhel del.
Men det är vårt lilla pensionssparande.

Har du muminmuggar? 
Kaffet blir gott i de..

image19
image20
framsidan
det är de vi har i dagsläget!



#####################################################################################

Dessa saknar vi....
däremot:


Kanske nån fler som jag missat..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

har ni någon bild på mumintroll som bastar

2007-11-09 @ 10:18:27
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Auriana

Tack min vän för dina ord på min blogg.
Idag känns det lite bättre även om tårar runnit även denna morgon.
Muggarna är ju jätte mysiga.. Tyvärr har jag inga såna. HADE jag haft ngn ni saknat skulle jag skickat den med ilpost på en gång *ler*

Kastreringen kostade 2750kr
Då ingick återbesök
med stygn borttagning. Dumstruten/fåntratten fick han ha i tio dagar.
Hunden är nu den gosigaste man kan tänka sig.

Och du.. SKULLE världen ändra sig så får jag ta det *fniss*
Hård kan han ju bli iaf
;)
Bara att han *skjuter blankt*

Ha en fin dag o se till att vila upp dig ordentligt nu
Kramar
Auriana

2007-11-09 @ 10:35:32
Postat av: Nette

Hej du! Roligt att jag fick vara med! :)
Angående muminmuggarna så diskuterade vi detta på kalaset i lördags - vad folk är beredda att betala för de här muggarna och det är inte LITE pengar det handlar om! Redan nu är de äldre otroligt värdefulla och ju äldre de blir desto mer blir de värda så det är en ypperlig grogrund ni har där! Grattis! :)

2007-11-12 @ 11:04:49
URL: http://enkelmenrar.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0