Vi var ute i lördags

Jag och min man, vi festade loss träffade systerIGOR och PABLO och ROGER och en massa annat löst folk.
Vi hade skoj blev för berusade men kom oss hem ändå.
Söndagmorgon vaknade av att Linuz gnällde, dags att ta ut honom och göra lite nytta.
Fredrik och Milton kom med blomma till tanto och vi åt glass och drack kaffe.
Här kommer lite bilder..

image175
Lars i KILT!

image176
Jag i kilt och en socka nedhasad....

image177
Flaggstången kom upp med flaggan i topp! Flaggdag = bröllopsdag

image178
Min man är så läcker och manlig och det bästa av allt - han är MIN!
Man kan inte låta bli att gilla min Lars! Puss på dig!

image179
Hmm Fredrik, jag fångade dig på bild - nästan utan kläder  Milton är på klädd och kolla in Vårat Gods har fått mer och mer på väggarna.
Jag klättrade upp på taket för vi la på ny takpapp eftersom marodörer varit framme..
image180


Kommentarer
Postat av: Auriana

Wow killar i kilt.. Yummie..
Ni är bara för goa..

2007-11-09 @ 01:18:57

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0