Nyttomorgon

Vaknar innan Lars som egentligen ska stiga upp före mig..
Ger hundarna och fiskarna frukost.
Tar de på en promenad.
Kommer hem, Lars ligger än...
Gör min morgondrink, Lars stiger upp vi äter/dricker vår frukost.
Jag börjar med att fixa pappersexercis som ligger och brinner..
Umgängesrättsavdrag för att barnen varit hos mig på lov.
Sorterar papper. Kopierar tidningsartikel om bättre självkänsla.
Fixar ansökan till brottsoffermyndigheterna.
Tänk att de där SATANS ungdomarna inte ens kunnat betala oss för domen som trädde i laga kraft 5/9 2007, två SATANS ungdomar som ska ersätta oss med 682,50 de ska solidariskt betala detta till oss för att de stal och förstörde saker för drygt 25 000,- hos oss sommaren 2006.
341,25 var ska de betala och har inte fått tummen ur arslet till ens de. Än mindre har de bett om ursäkt eller inte ens föräldrarna ids göra något.
Så idag har jag gjort klart pappersarbete för brottsoffermyndigheterna.
Vill ha saken ur världen jag hatar dessa tjejer så innerligt för vad de åstadkom så jag hoppas de allt ont från att ha ständig migrän till vårtor i hela ansiktet resten av deras liv.

Usch!!

*GRRROOOAAAAARRRR*

Kommentarer
Postat av: Hera

Oj...men som du beskriver det så har du rätt...att va arg!

/Hera

2008-04-24 @ 11:16:44
URL: http://hera.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Håller med. Vilka skitungar! (och föräldrar)

2008-04-24 @ 11:42:58
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Xena

Det är ju för j**ligt att dom inte kan se till att hosta upp dom få kronorna när dom förstört för så mkt.. Blir minst lika irriterad på föräldrarna som inget gör..

Jo det var den för 149kr jag köpte.
Den funkar hyggligt men min buse *hunden alltså. fniss*
Har så hiskeligt tät päls så det är ett helt företag att trimma honom.
Tack o lov är han ingen utställningshund så han får gå i *vardagsfrilla* här hemma..
Nu ligger han utslagen på golvet och sover gott.
Ha en fin dag o hoppas allt löser sig..
Kram
Xena

2008-04-24 @ 12:03:15
URL: http://stollan.blogspot.com
Postat av: Luna

Luuuuuugn o fiiiiin. Djupa andetag. Tänkt på lugnt flytande vatten. Andas i fyrkant och allt det där ;-)
Jag säger inte att det är lätt, men i bland måste man bara släppa en del saker. Jag vet att ni vill få rätt och att ni är värda erat skadestånd, men i bland kostar det mer energi och ilska än vad det kan vara värt....kanske??
Har ett fint djur på min blogg i dag. Med fjädrar ;-)

2008-04-24 @ 22:41:58
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

ja fy för den lede...
att dom itne kan betala den struntsumman är ju helt sjukt, du skulle behöva lite norrländskt lugn hör jag.....
välkommen

2008-04-25 @ 15:01:55
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0