Loppmarknad hos oss i Östbergahöjden

Nu vet vi i alla fulla fall att det blir onsdagen den 13 augusti från kl 1800

Välkomna!! 
Ta med alla vänner - sprid ryktet och glöm inte plånboken!
Blir SKOJ! 
FYNDA!
Här finns allt!

Kaffeservering.

Tupperware, porslin, möbler, maskiner, gamla bruksföremål, dvd och vhs, böcker,

husgeråd, tyg, gardiner, dukar, lamineringsmaskiner, gamla flaskor, grammofonspelare,

Lp-skivor, julsaker, orgel, Imperialsäng,  växthus, mopedhjälm, Moped (dock skuren motor)

Sist men inte minst det vi tror är skrot som är värdefullt - kanske för DIG??

På torsdagen fortsätter loppisen men då kanske det bästa är sålt??


Kom kom kom!!!!

Blir skyltat - Detta kan du bara INTE missa!!!

Kommentarer
Postat av: Christa

Hade jag bott närmare hade jag kommit.

Iof är jag också ungefär lika rik som en kyrkråtta men iaf. Tanken räknas..

Önskar all lycka till med försäljandet.

Kram

trött Christa

2008-08-07 @ 15:13:03
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Luna

jag säger som Christa. Fasiken att det ska va så långt bort!!

Hoppas det går bra och att ni hivar in mycket stålar.

2008-08-08 @ 13:39:47
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0