Huvvaligen

Nu ser det annorlunda ut då man ska göra ett inlägg.

Oj jag hitta en knapp så fick jag fram det som JAG vill ha det!!

Här hittar ni våra traderaauktioner   systerlars och pikkujussi


Ja som sagt bilen står på verkstan, vi möblerar om och inser att vi har fortf för mycket saker. så nu känns det akut som om att vi skulle behöva upp med ett flyttlass till huset..

Men bilen på verkstad och båda jobbar så det blir i januari..

Idag har jag varit på stan och lämnat/postat lite traderapaket.
Sedan gjorde jag makaronilåda - jodu syrran du skulle ätit här.. den blev god!

Lars kokade en grönsakssoppa inte fy skam den heller.. Tony du kunde ha också käkat här..

Nu kan jag inte sova somnade en sekund och sen vaknade jag med ett ryck och grubblade på jobbet..

usch varför kan man inte bara få somna sova gott och drömma ljuva drömmar??




Kommentarer
Postat av: monki

Oh `makaronilåda Va gott ! Frys ner en matlåda till mej. Vi måste ta en resa till Suomi snart så jag kan handla finska makaroner : ) kram kram

2008-12-12 @ 12:42:21
Postat av: Tant M

vart har ni fått tag i alla he man-gubbar ifrån. Vem leker med dem????

2008-12-12 @ 21:23:35

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0