Hej hur har DU det??

Hoppas du har det bra.
Jag tittar på QX-GAYGALAN, kul visste ej ens att det skulle gå på TV ikväll..

Nåja jag har fortfarande tandvärk och är ändock på bättre humör.
Ser ut som om att jag kommer iväg till söderhavet på måndag.

Jag har inget bokat men tror att på söndagkväll bokar jag det billigaste jag hittar på sista-minuten och så får det styra vart jag hamnar.

Är lagom glad åt att åka bort - kan inte slappna av om jag är ledig och hemma...

Men innan jag åker så rapporterar jag här vart jag far!!

Vi har fått två "gratisresor" för 2 pers flyg t/r London, Paris eller Prag.
Har idag bokat så vi åker i juni till Prag!

Underbart - då ska jag och min man bara vara och älska varandra..

Kommentarer
Postat av: Auriana

Åhhh... Jag skulle också vilja ut o resa..
Mitt resande kommer stanna vid en stuga vid en sjö i svenska naturen en vecka i sommar.
Inte fy skam det heller. MEN en resa till sol och värme just nu.. DET hade varit kanon.
Hoppas ni får tag på ngt jätte bra och får en riktigt skön resa..
Många kramar till dig maken och voffarna.
Auriana

2008-02-08 @ 10:23:48
Postat av: Luna

Undrar vad jag gjorde torsdagkväll eftersom jag missade galan som jag tänkt åtminstone en vecka att jag skulle se. Tror jag kollade på "Du är vad du äter" SUCK!!!

2008-02-09 @ 21:45:54
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0