Hemma!!!

Hemresan gick väldans bra! Jag tror jag måste byta deo för jag hade 28 tomma platser runt mig i flyget..
Undrar om jag borde duschat i Spanien??
Jag fick alltså fyra säten för mig själv la mig och somnade en stund.
Lars hämtade oss, vi skjutsade Marro till hennes hem och sen kom vi hem.
Munnen gick i ett på mig skulle ju "bara berätta allt"  så klart!
Kände mig ny kär igen i min Lars.
Han har städat bytt gardiner och tagit hand om hundar bakat..
Måste ju nästan tro att han saknat mig lite också.

Linuz gnäller hela tiden, Jezzie löper för fullt och han sitter nu i hundbur och gnyyyyyyyr..
Tur jag får fara och jobba inatt *hi hi*


Soluppgång

Sista morgonen på stranden

Vågornas brus hörde jag hela tiden - så avkopplande

Ödla jag fångade (bara på bild)
Inte sååå avkopplande..

Längst till vänster hörnbalkongen på 6 våningen jo det var mitt hem en vecka!

Jag har ju en passion för mina skadade kroppsdelar tycks det..
min skadade tå m a o

Ibland var det molnigt!

Kommentarer
Postat av: Lisa

men lucas sånna bilder du visar på bloggen, här var man då inte blyg...

2008-02-19 @ 15:02:09
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Luna

Välkommen hem. Liza förfaras över nakenbilderna men jag tar mig friheten att flina och dreggla. Ha haa! Hoppas du känner du utvilad och försöker ta det lite lugnt den närmaste framtiden så att inte vilopausen blir helt förgäves.
Ha det!

2008-02-19 @ 16:55:24
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

hahaha ja tur att de finns nån som inte e pryd här *L* krammm

2008-02-19 @ 17:53:34
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Tant M

Välkommen hem. Astrid hälsar och tackar för vykortet. Hon tror att du åt glass hela tiden...

2008-02-19 @ 18:46:43
Postat av: Lucas

Tant M: Jag åt massor med glass också!!
Annika: Ja bra att du vågar titta - Lisa hämtade förstoringsglaset har jag hört...
Luna: Nakenbilder?? Vem??
Nääää inte e ja naken..
Jag har KAOS på jobbet första dagen så det var hem till vardagen igen!
Lisa: jag är blyg!!

Jag tror ni ser det ni VILL se på bilderna att visa en skadad tå är väl inte sååå naket??

/Lucas

2008-02-20 @ 14:42:40

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0