Jag jobbar delad tur idag

Vi har inga såna turer hos oss men om vi säger så här att:
De som skulle jobba 8-16 och 9-13 samt 14-21 kommer inte idag av olika skäl...

Så jag jobbar 8-12 samt 16-21  och är hemma bara för att brygga kaffe till min älskade Lars.

Idag har jag kollat lite på bilder på datorn från vårt bröllop bl a.. Kul!

Har ont i käken fortfarande efter tandutdragningen.

Telia håller nästan på att börja fungera nu..


Lite strul med routern och vi har fått kompensation från Telia med nedsättning av fakturor med ca 700,-


Hittade en gammal KOBRAtelefon (röd) i soprummet på jobbet imorse!!

image151
Visst köpte jag fina byxor i Corralejo??

Syns det att jag är en "FIGHTER" gentemot myndigheter..
"Brottsoffermyndigheterna" får snart ett brev av oss - vi har inte fått en krona ersatt av hundvakterna som stal och förstörde så mycket för snart 2 år sen. Ni som känner till saken vet ju att
Elleonor och Nathalie (Bitchungarna) stal och förstörde för drygt 25 000 hos oss de dömdes att betala 600 kr och det har de inte åstadkommit att ge oss än!

I helgen kommer min dotter med PV hit.



Kommentarer
Postat av: Peter

WoW funkar telefonen

2008-02-24 @ 18:59:47
Postat av: Lucas

Japp med viss möda så kan man ringa till den men inte ifrån den och "gummiringen" behöver nyanskaffas..
Lars vart glad åt "fyndet"

2008-02-24 @ 21:30:08

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0