Kan inte sova

Sitter vid datorn kollar om resmålet info och det känns så bra att jag åker. Men precis när jag somnade så vaknade jag med ett ryck och kan inte somna om.
Om 4 timmar ringer väckarklockan. Jag har laddat bryggaren, packat väskor, checkat om och om igen om jag kommit ihåg allt.
Har "resfeber" och lite galet att åka ensam men det är ju just det jag behöver.
Funderar på om jag ska bli rånad bestulen och pålurad en massa skräp.
Misshandlad och våldtagen - njaa så attraktiv är jag inte så våldtagen lär jag inte bli.
Misshandlad - njaa större risk för det här hemma kanske.

Nej nej nu ska jag sluta fantisera och istället se framemot att få komma bort.

Kommer säkerligen ha hemlängtan och sakna Lars och tänka på Hällnäs -bor de där vännerna som måste stå ut med snö och kyla

L8  och Lisa   bloggsidor - hinner jag ju inte besöka heller  och Annikas sida..

Nåja  jag ska ju bara ligga på stranden sola och spana in alla snygga män och så ska jag ta mig en kall öl emellanåt. Tänka på mina barn och hundar och kanske slänga en liten tanke på arbetet.

Men däremellan ska jag njuta av mat dryck sol och bad och vila....

*tjingeling*

Har med mig kameran

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Hoppas du får en SKÖN och VILSAM resa! Drick en extra öl för mig också! ;-)

2008-02-11 @ 10:37:01
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0