Ni kan aldrig

ANA!!

Jag har fortf tandvärk, gurglar med cordosyl käkar värktabletter sover knappt något och sist men inte minst jag var till tandläkaren igår igen och hon sa att jag kommer att ha det såhär ett tag till pga dålig läkningsprocess..

Jag lovar på heder och samvete att jag kommer ALDRIG att dra ut en tand igen utan nästa gång dras allihop och jag blir sövd tills de kan se på nån skärm att jag är smärtfri..

Jag har det inte bra..

Men DU kanske har det bra i alla fall?!

Jag har 4 dagars ledigt nu!

/Lucas

Kommentarer
Postat av: Luna

STACKARS lucas. Du har verkligen inte lätt du med de arma tänderna. Hoppas det släpper lite så du får njuta av din ledighet.

Tack för dina goda råd angående arbetsnarkomani. Nej, jag jobbar nog inte mer än heltid. Det är lite olika olika veckor, men jag KAn faktiskt säga nej. Har ju små barn som jag vill tillbringa tid med också, fast just nu är det kul att prova något nytt.

Sitter på nattjobbet just nu. Patienterna har slagit sig till ro i sina rum och de sista ciggen är utdelade, så nu hoppas jag att det blir en lugn natt så jag får försjunka i en god bok.

Kram o krya på dig!

2008-02-28 @ 23:55:23

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0