Rapport 3

Jaha nu sitter man har vid PC:n igen.
Lite nojigt man ska ju ligga pa stranden och sola.

Igarkvall sa fick jag sa ont i tanden att jag fick panik, var nastan pa vag att soka akut tandlakare.
Men besokte min van apoteket och de hade "Very strong" medicin, men eftersom jag druckit alkohol sa sa de att jag absolut inte fick ta de.
Tog mig in pa gayklubben och dar var det folktonmt och hog musik pratade med en trevlig tysk som flog runt oarna och stannade max 2 dagar pa varje o..

Taxi hem och sov vaknade utsovd och idag ar det marknadsdag.

Shoppingen gick troogt forst men sen slappte det och jag sokte mig darifran snabbt.
Hittade en indisk butik med klader jag sokt och nar jag pratade med expediten sa hogg ett djur fram och jag skrek som den fjolla jag ar..
Hon fick sig ett gott skratt och fragde om jag trodde det var en ratta..


Det var en 5-6 veckors hundvalp modell minihund som "skallchanell" ni som kanner till henne..

Kopte ett par byxor.
Pa marknade kopte jag byxor och skjorta och lite annat.

Hyrde cykel imorse modell bekvam sa nu ska jag cykla hemat och kaka lunch.
Typiskt sa ar det mycket soligt nu.
Lar val bli moln innan jag kommit mig till stranden.

Jag har det bra!

Hur har du det?

Lite avundsjuk ar du kanske pa mig..

Jag ar dalig pa att dricka vatten faktiskt.
Har oroninflammation.
Det blaser ju en del.
Imorgon kl 18 ska jag pa "Mandarin" en asiatisk restaurang och de serverar SUSHI..

Skot om dig!


Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0