Resan bokad

Åker imorgon bitti 09.00
Hemma igen måndag 21.40

Avresa
Arlanda
Mål
Fuerteventura

Enkelrum, havsutsikt och *all inclusive*


Fanns bara två resmål kvar på sista-minuten imorgon
och jag fick ej ledigt från jobbet
mer så om jag ska åka måste jag åka imorgon!

ÅNGEST   PANIK OCH  SKAJAG eller SKAJAGINTE?????

Har ju jobbat så himla mycket och behöver verkligen vila så jag plockade fram den där profilen

*Tänk på dig själv - skit i andra*  

och bokade..

DYYRT!  Men får hoppas på att jag mår bra då jag är där och bättre än nu när jag kommer hem.


Hejdå!!

Får se om jag kan blogga in nåt under resan men tanken är att jag ska vara datafri!

//Lucas

Kommentarer
Postat av: Tant M

Ha det så kul.

2008-02-10 @ 21:17:16
Postat av: Luna

Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande semester!! Det är du värd.

2008-02-12 @ 09:59:53
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0