Sondagkvall

Nu sitter jag pa hotellets internet och det kostar lite mer och ar trooogare!!
Naja jag ska ju bara avge en rapport till er som undrar.
Trodde jag skulle kunna anvanda USB-port och lagga in bilder men naaae  det gar inte..

Allt ar bra jag har skadat enta sa jag haltar.
Igar var det sandstorm och jag hade klader pa tork pa balkongen sa en t-shirt forsvann i stormen.
Odlor har jag sett en del av men inte en kanin aven om de skulle finnas overallt.
Pratat med en del folk och jag tycker i det hela har det varit trevligt och behovligt.
Men nu ska jag ju hem imorgon och da man vet det sa vill man ju bara hem.
Aker man som jag ensam sa vill man ju beratta allt sa det ar ju en orsak att jag vill hem nu till min alskade lars.
Jag har skickat nagra fa vykort sa ni som inget fatt vet att jag bloggat bara for er skull.

Hoppas du har det bra!
jag har brannt ryggen men det ar inte alls farligt..

Ciao!

Ola ola  Gracias ar val det jag lart mig..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja vi får höras per telefon så jag får veta mer. jobbar ikväll men sen är jag hemma tills torsdag, vi får höras!
Hoppas hemresan blir trevlig!

2008-02-18 @ 10:11:36
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Hoppas hemresan går bra! :-D

2008-02-18 @ 16:23:15
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0