Sovit inatt

Jag har de senaste nätterna sovit korta korta stunder vaknat med tandvärk.
Jag vet också att tandvärk blir sämre vid stress, jag har inget sovit värk och stress och allt har blivit en ond cirkel.
Igår tog jag värktabletter och dubbeldos sömnpiller och la mig ca 23-tiden.
Har sovit hela natten!
Vaknar vid 07-tiden av ljud min man kom hem och stod i duschen.
Han hade kokat (köpte fel kaffe) kaffe åt mig i termos och vi pratar en stund innan han pluggar igen öronen.
Jag har tandvärk men det är mycket lindrigare idag.
Däremot har jag migrän - men om sanningen ska fram föredrar jag det framför tandvärken...

Har tappat upp ett bad. Dricker kokkaffe och idag ska jag njuta av ledigheten.

Hoppas att det är på väg åt rätt hål(l)..

Känner mig glad åt denna stund av uppvaknande.

LEDIG  funderar på Kungens Kurva...

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ikea lät kul,vet du om du ska dit har jag ett önskemål, det finns en slags lampa som man ska lägga en bubblig glasboll på, en sån vill jag ha, med eller utan glasboll spelar ingen roll. Om du ändå ska dit kan du ju kika så kan jag ju sätta in pengar eller ge dig när vi kommer!

2008-02-29 @ 08:18:01
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Mötley Annika

ha de så bra å va bra att det känns bättre kram Annika

2008-02-29 @ 11:56:18
URL: http://motleycrue.blogg.se
Postat av: Lizaloop

Det är bara lampan jag vill åt egentligen så färg på kulan spelar mindre roll....

2008-02-29 @ 15:42:44
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0