Telias roman avsnitt 848 av 1234

Denna dokusåpa blir bara värre.
Igår hade vi ju en "tekniker" här som skulle göra "allt"..
Då hade Telia inte kopplat in oss trots att allt beställdes 16/1.
Vi bor alltså i ett höghus i Stockholm inte i nån stuga uppe i lappmarken utan el..

Vi har enkelt beställt bredbandstelefoni, bredband och digitaltv i ett paket.

Sen börjar problemet.

Vi har ringt support vi har ringt felanmälan vi har ringt kundtjänst.
Beställt tekniker hit och den skulle först komma den 25/1  det glömdes bort.
Den 7/2 blev ny ti den glömdes bort och sist så kom en igår.
Den 8/2.

Telefonporteringen var klar 1/2. Alla grejer kom den 24/1 och som sagt idag fungerar ingenting.

Ringde kundtjänst igår de skulle fixa det igår. På kvällen ringde en kille och sa att det fungerar idag lördag och att jag ska ringa de på morgonen för att påminna om inkoppling.
Ringde 09.00 imorse. Hon skulle återkomma *om en stund*.
Jag väntar och väntar och 1 1/2 timme senare ringer jag telia igen.. (Jag är stenbock och envis)..
Han säger då att han fixar detta och inom nån timme ska det fungera.
Nyss ringde hon som skulle återkomma och säger att det går inte att koppla in idag eftersom det är lördag utan det blir KANSKE på söndag..

Många bud..

Nu ska jag ta ut hundarna på en promenad och sen kollar jag väl om något fungerar.

Visst kan man bli vansinnig men de som gör felet får man ju inte prata med och kundtjänsten får alla galla vilket jag vet att de inte kan rå för..

Ska skiva mail och pappersbrev och skicka överallt och klaga..
Men tror DU att det blir bättre av det?

Inte jag..  men jag skickar med lite energi i breven med huvudvärk och tandvärk så slipper jag liten del av det iaf.

ha en bra schlagerkväll!  /Jag ska ju jobba 13.00  tills 12.15 imorgon..

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0