Gräsänkling - ring ring ring

Igårkväll (söndag) åkte min make till Estland på en kryssning.
Lämpade av honom vid frihamnen.
Gick på en klubb på *Kalsong och bootsparty*..

Joo joo jag är min man trogen.
Var ganska skoj att se alla dessa gaymän i kalsonger och boots.

For hem tidigt för hundarna var ju ensamma hemma.
Vaknade imorse med huvudvärk.
Ledig dag! Yihaa!!
Syrran ringde så jag pratade med henne.
Morsan ringde syrran och skvallrade att jag var hemma.
Morsan ringde.
Jag for till henne för hon har dataproblem.
Hon skulle bjuda på Kåldolmar (mums!)
Blev länge hos morsan så jag tog en snabbvisit i Moraberg på
SIBA, JYSK, ONOFF, RUSTA, ELGIGANTEN
Shoppade:
INGENTING!!!
Kom hem hämtade ut ett paket som kom på posten idag:
Ett guligt litet paket som min son skickat
- mobilladdaren och 3 tialotter (tyvärr nitlotter)
Ringde och tackade min son.
La mig i soffan tittade på tv och kom på i all hast
- Jag har ju lovat ringa Marcus
Så jag ringde honom - en timme i telefon.

Så försvann min lediga dag.
Ska ta ut hundarna nu och sen sova.
Imorgon kommer min man hem.
Han skickade ett sms att han tokhandlat!!

Javisstja hans faster Gerd ringde ju också ikväll.
Så telefonen har varit varm.

Själv saknar jag min man och han kommer hem när jag ska fara och jobba imorgon.

Gräsänklingstiden gick fort..

Kommentarer
Postat av: Luna

Usch, lägg av luren nästa gång du är ledig och sov, läs och bada skumbad.

2008-01-21 @ 23:29:24
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Precis Luna! Stäng av telefonen och VILA! :-)

Det var väl Marcus Schenkenberg du ringde? :-P

2008-01-22 @ 12:11:06
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lizaloop

helt klart jag håller med ovanstående talare!

2008-01-22 @ 12:46:31
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0