Hundfrisör

Har jag agerat idag!

Vet inte om det gjorde saken bara värre men Linuz njöt av all uppmärksamhet och kroppskontakt men desto mindre sedan när jag badade och fönade honom..

image125

Översta bilden är före om du inte ser nån skillnad..

Lars pysslade med annat han
image126

(han är förlåten för gårdagens miss jag BJÖD honom på pizzeria idag till lunch och han gjorde Lax till middag

Fast jag kan ju se lite bister ut så att han sköter sina kort väl några dagar till..

image127
Skägget växer sakta men säkert

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Du skulle ha fotat högen med hår du klippte bort också! He he he... verkar ha blivit mycket! ;-)
Och när du ändå höll på kunde du ha klippt av ditt eget skägg också! :-P

2008-01-29 @ 11:34:33
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0