J*vla TELIA! och POSTEN!

Ringde dit nu eftersom ingen hört av sig!
Den mannen som jag pratat med har gjort något fel och bokat in något som inte går att göra idag.
Så jag har suttit och väntat i onödan!!
Dessutom fick jag inte boka in en ny tid för det kan man inte göra förrän allt är klart på papper..
Tidigast 28/1.
Satans jävla besvär vi bemödat oss i väntan och fixat och haft oss!

Posten och Telia är och känns som skit!!

Fick avi idag per post att vi har apket att hämta på Tempo i Östberga..
paketet fanns där redan 23/1  idag är det 25/1..
Paketet hämtade vi ut 24/1..

Vi fick även påminnelse om att vi inte hämtat ut paket i december.. 2 avier - men det fanns inget när jag for för att hämta paketet då.. fick det i januari..

Nu är jag sur - tur att ilskan gör att tandvärken lindras..


?!(#(#!&#!/%)!%)%)!%)#%)!%


Kommentarer
Postat av: Luna

Hoppas det gick bra hos käftis...

2008-01-25 @ 16:02:48
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Bosse Gren

Telia har jag också råkat ut för.
När jag flyttade ville jag naturligtvis också flytta telefonen.
Gjorde anmälan om detta.
Telefonen kopplades ur på gamla stället men sedan hände inget mer
Man kunde inte hitta nya stället!!!!!!
De fick förre husägarens nummer
Hjälpte inte
Några dagar senare sa man att man skulle skicka tekniker för att sätta upp ett jack
Jag undrade vad det var för fel på de 7 jack som redan fanns.......
Då hade man fel adress
De ville ha grannens telefonnummer...
I 14 dagar letade de efter mitt hus...
Suck

2008-01-27 @ 10:44:07
URL: http://bossegren.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0