Kom igen!!

Jooo snart! Ska ikväll skjutsa barnen till tåget upp hem igen. Sedan har jag datorn för mig själv igen.. :-))

Nåja vi har gjort en del kul när de varit här, Ålandskryssning, hälsat på syrran, morsan, träffat brorsan.
Fått se Tony och Bernt.
Varit till Tallinn
Ätit god mat
Ja och ändå har jag hunnit jobba.
Men inte blogga.

Ska söka semester och åka ensam bort för att få frid i kroppen.

Skulle behöva egen tid bara vila sola och inte ha några krav nånstans ifrån.

Så jag ska kolla in vikarier imorgon och får jag de att jobba så far jag.

Imorgon jobbar jag natt och även natten därpå så jag jobbar i stort sett från 16.00 måndag till 14.00 onsdag.

kram kram

Lucas som fått rosor av morsan idag! Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Luna

Braaaa! Semester ensam. Det behöver du! kram på dig.

2008-01-06 @ 19:52:02
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Tant M

Fixa vikarier. Jag åker gärna med dig!

2008-01-07 @ 14:42:32

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0