Om jag fick leva om mitt liv

Vad skulle jag göra om då??

Ja-a allt jag gjort har ju gjort mig till den jag är.
Alla mina misstag brukar jag kalla mina erfarenheter.

Mina förhållanden har ju varit som Gröna Lunds berg och dalbana
Visst jag har haft en del hemska förhållanden som man idag kan fundera på.
Men just när man var inne i de så trodde man ju på de.
Så de kan man ju inte heller ångra.
Mina arbeten då?
Nää alla har lärt mig något.

Jag ångrar inte särskilt mycket men jag önskar jag pluggat mer
studerat till något mer än det jag gjort.
Lärt mig språk och kanske lite mer folkvett.

Vad skulle du göra om du fick börja om från scratsch???

Lars - visst skulle du ha flirtat med mig redan i Gräsmyr om du vetat???

Puss min älskade Man!

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Jag skulle förmodligen göra samma saker igen. Skulle förstås inte VILJA göra om allt. He he... Känns ganska skönt att ha det avklarat, men vad man har lärt sig mycket!

Det är ju erfarenheterna som utvecklar en som person.

Låter bra att ni ska komma upp och hämta soffor! Som sagt - kom och lämna gulleplutten Linuz här. *tar fram ett gäng hushållsrullar i beredskap* ;-)

2008-01-12 @ 16:35:35
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Lars

Det är klart att jag skulle ha flörtat med dig om jag viste att det skulle bli vi i framtiden.
Puss

2008-01-13 @ 01:37:42
URL: http://systerlars.blogg.se
Postat av: Bosse Gren

Härlig inställning.
Att ångra sitt liv föder bara bitterhet
Skall försöka ta lärdom av dig.

2008-01-13 @ 12:57:15
URL: http://bossegren.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0