*suck*

Fyy för att sitta hemma och invänta att
Telia*gubben* (blir förvånad om det kommer en telia*gumma*) ska höra av sig..
Säkerligen hör han/hon av sig just innan jag ska till tandläkaren
Men han/hon är bokad på förmiddagen.
Tandläkare 13:00
Hundarna ska ut och rastas
Lars sover
Jag har tandvärk
Ledig dag idag - hmm hur ledig är man egentligen i dessa *väntans tider*

Igår hade jag en bebis i famnen, grannen Aaron född på nyårsafton..
Blir salig när jag får hålla i små babysar.

En gång i tiden sa jag att jag skulle ha 15 barn.

Vi pratade om adoption i samband med att vi gifte oss - men nej det är inte aktuellt.
Vi jobbar galet, börjar bli gamla och hur kul skulle det vara att vara boende med två pappor som säkerligen skulle skämma bort barnet så att det som vuxen skulle bli odrägligt.
Lite ansvar har man ju mot samhället...

Nej vi får väl låna nåt barn när de skriker och lämna tillbaka de när det är blöjbytesdags.

Grannens flickor J och M hade igår rullat sig i lera och då pratar jag om RIKTIGT rullat sig i nån lerpöl och de skulle visst få besök just efter lerbadet.

*När barnen är små är de så söta så man vill äta upp de
- när de växer upp så tänker "varför gjorde jag det inte".............*

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0