Vilken dag

Jobbade från ca 20.00 igår till ca 12.30 idag men sov ca 5 min - blev väckt av et sms. Hade ställt mobilen med alarm och dottern skickar en fräckis kl 01.00. Sen kunde jag inte somna om.
Så det blev 5 min sömn inatt.

Somnade bums när jag kom hem och blev väckt av min make med kaffe på sängen.

Nu har vi legat i soffan kollat på TV och vägt hundarna.

Jag Lucas väger 81,1
Jezzie 37,6
Linuz 13,7

Lars ställde undan vågen, men gissar på 109,7

Jag och Linuz är på bra nivå men tanterna i familjen får banta!

Nu tappar ena tanten upp ett bad, jag sitter i nattsärk och bloggar och ögonen går i kors.
Imorgon ledig dag - vi ska på restaurang och äta indiskt!
Lars ska bjuda.

kram på er alla!

image121

Kommentarer
Postat av: Lisse

Grattis på födelsedagen!!
Det blir ingen flytt för min del, jag stannar kvar i skåne ett tag till.. ha en trevlig dag!!

2008-01-10 @ 09:24:00
URL: http://www.lisses.blogg.se
Postat av: Auriana

Jag vägde både mig o jycken.. Hunden vägde 15 och på mig fick man lägga på 50.
Karln i huset ställde sig på vågen..
Skyfflade hastigt in den under kökssoffan och har nu vägrat tala om hur mkt den visade. ( då är det illa )Men har kommit med önskemål om lätt mat ett tag framöver.
Själv har jag redan tappat ett kilo.
Kram
Auriana

2008-01-10 @ 11:09:46

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0