Hektisk ledigdag IDAG

Började med att jag vaknade tidigt - himmel vad dåligt jag ser på morgonen läste om och om igen tidningen fattade ingenting
Gick ut med hundarna till Agnes och hennes Roland och blev sittande där tills hundarna skällde ut mig..
de satt ute fastbundna. Agnes gillar djur men tål de icke nämligen.
Kom hem såg till att hundarna fick vatten och så började jag arbeta på datorn med "arbetsrutiner" på jobbet.
Sen ringde RosaLill och kommenterade mitt glassätande och tyckte jag skulle fara och shoppa..
Margareta min systerdotter ringde sedan så jag tog mopeden in till stan och drack kaffe och shoppade den senaste muminmuggen..
None
Vet ej riktigt varför för de ska visst säljas
våra muggar verkar det som..
Men vi får se hur de blir med den saken..

Tog mopeden hem gick en sväng med hundarna det blåste rejält här..
Vår smekmånadstavla flög i golvet - ett omen???
Nej det var korsdrag..

Jobbade mer med rutiner och Lucifer kom hem och sa att jag var så himla kärleksfull igår..
Hade visst mumlat att jag aldrig älskat någon så mycket som honom..
Jag svamlar visst en del när jag tagit sömnpiller..

Sedan for han till Tanto och jag fortsatte jobba tills jag tog mopeden for till jobbet med mina papper och  mopeden visade på tom tank så jag tankade den..
63,- kostade det!!  Himmel - tur man är rik..
Jag var förbi våra gannar också de hade shoppat på IKEA
Barnen skrek ikapp och den svarta katten var försvunnen

Kom hem satte mig vid datorn ingen Lucifer hemma.. han kom hem jag tog ett bad.
Lucifer hade med sig en hel kasse med rabarberstjälkar och gav förslag på pajer kakor och krämer och safter som JAG skulle göra..
Han tog nog fel på person - det räcker väl om jag aldrig älskat någon som honom förrut..
DET borde han leva på länge..
Jag tog fram glassbyttan och vräkte i mig glass och nu sitter jag här på väg isäng.. utan sömnpiller..

Imorgon ska jag på kurs via jobbet  C A R P I E

Tjopp

/Lucas

N.B. Har förvrängt lite i dagens berättelse  AGNES OCH ROLAND bjöd på TE men jag hade inte tid..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jaja det var väl bara dubletter och trebletter som skulle säljas vad jag hört...eller...

jag kan byta så passa er för lantisen!

2008-06-11 @ 20:10:39
URL: http://lapplizaloop.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

"Lucifer"... vrider mig av skratt på golvet som är sjöblött av mina skrattårar :-D

2008-06-12 @ 12:54:57
URL: http://icelady.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0