Lista!! Allt för midsommarnöje

Har du rökt? Ja

Har du snusat? Ja

Har du legat i sängen brevid en tjej? Ja

Har du blivit slagen allvarligt? Ja MÅNGA gånger

Testat droger? ja alkohol tobak är ju droger!

Hatar du någon? Ja jösses självklart! Visst HATA är ett starkt ord men har någon gjort mig eller nån när och kär illa så är det lätt att ta till hat!

Har några av dina vänner svikit dig?
Javisst men de är inte mina *riktiga* vänner längre! T ex låna pengar/saker och aldrig betala igen, när man blir utnyttjad - dvs man bara tar och inget ger då är man ju inte heller en vän.
Man kan ju svika på många vis - en vän som inte står upp för en är ju också en svikare

Vad har du haft för djur? Hundar, katter, fåglar, kaniner, höns, tuppar, spiggar, fiskar, grodyngel och säkert mer som jag förträngt.

Favvofärg; Limegrönt he he

Har du en bror? Ja lillebrorsan och en lillasyster och hade en storasyster vi var 4 barn..

Naturlig hårfärg? Råttfärgat med mer och mer gråa inslag

Surfa/snowboard?
  Har inte fått chansen till det. Men nej ska nog inte testa det heller

Kan du mer än två språk? Finska, engelska (jag vet men LITE iaf) och svenska kan jag.

Har du vart med om en olycka? Ja alltså krockat, cyklat omkull och gått in i en lyktstolpe elchocker och såklart har man ju varit kär också.

Har du träffat en kändis? Ja, och haft sex med en oxå.. hi hi  (beror på vem/vad som räknas som en kändis)

Har du lekt anden i glaset? Jo, fast det funkade inte och jag ville ju få det att funka!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena Lucas, skoj att se dig på min blogg... :)

Det blev ingen pizza, har anmält pizzabagaren försvunnen anonymt hos polisen.. hehe



Hoppas resten av helgen blir underbar för dig och de dina!!



En stor kram genom modemet!! :)

2008-06-21 @ 18:08:56
URL: http://beckfjall1.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0