Tidig uppvakning

Sovit oroligt inatt dels pga alkoholen igår säkerligen och dels för att jag är ju ledig och har lite svårt att slappna av.

Vi har hjälpts åt på morgonen och tagit ut mopeden från balkongen ställde på den idag och skaffade försäkring så nu ska jag ut och provköra moppen om den nu startar förstås.

Lars har lagt sig och ska sova till 13-tiden.
Imorgon börjar jag 1600.

Tills dess ska jag vara ledig och försöka skita i att vara nyttig.

Var till Tanto igår och kollade in vad inbrottstjuvarna ställt till med och man blir så himla less på vandalismen i Sverige.

På fredag kommer sonen hit.

Jag har den tuffaste arbetsveckan på 6 veckor framför mig.

Idag åker Hällnäsborna hemåt igen.
Har inte hunnit träffa de så mycket.

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0