Dödsfall i "familjen"

Ja jösses igår dog min limegröna MOBIL så kan det gå..

Sorry om rubriken skrämdes men min humor idag är på det sämsta av alla sidor..

Har ännu kl 12.28 inte klätt mig sitter naken..
Joo jag har varit ute med hundarna.

Grannarna skrek *Ta på dig kläder för faaan!*

Men vem bryr sig??

Jag är som jag är vill du förändra mig så är det någon annan du vill ha..

Nu ska jag åka till ONOFF med min mobil på OnoffAKUTEN
(Undrar om jag får HELP av en snygg spindelman eller självaste Fantomen??)

Kommentarer
Postat av: Grannen

Ja ja ja, jag SKA sluta ordentligt. Nån gång.
Rösten är bättre, men fyy vad det gör ont ! Ha så skoj imorrn så ska jag försöka roa din man ;)

2008-05-23 @ 20:53:44
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com
Postat av: Grannen

Hahaha, nu vet ju inte jag hur DU tänker men varsågod att roa dig med min man :p

2008-05-24 @ 07:44:31
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0