I natt jag drömde

Något kul..

Jag syrran och lillebror skulle fara till Danmark med färja.
Av någon konstig anledning så var jag 20 syrran 18 och brorsan ca 8 år?
(I verkligheten är jag 46, syrran 44 och brorsan 41)

Syrran hade tänkt köpa cigg och sprit och vi gick till Turistinfo i Malmö? och frågade om åldersgränser..
Hon frågade då de om tullen är noga och tar ofta smugglare.
Vi började gapflabba för hon i turistinfon kanske jobbade extra som tullare..

Nåja vi for med färjan och brorsan var försvunnen på båten.
Tittade ut genom fönstret och det var en massa slott som lystes upp i mörkret.
Syrran börjar spela på en spelautomat och trycker på en massa knappar.
Då börjar fåglarna kvittra för fullt.

Lars står och ställer in väckarklockan eftersom han jobbat natt och kommit hem och trycker på fågelkvittret i "misstag"...  
Så drömde jag imorse..
Tilläggas kanske ska att hela kudden var blöt för jag dreglade..
Lars envisas att ha dubbla örngott och dregelskydd på våra kuddar.
Undrar varför..
Jag erbjöd honom min kudde så han skulle få känna min närvaro en stund he he.
Telefonen ringde - i misstag har jag registrerats som anhörig till en man och inatt har han åkt in på sjukhus så de ringde fr sjukhuset för att tala om att han skickas hem nu..
Kan ju vara bra att veta.. så här en fredagmorgon när jag har sovmorgon och allt.
*sluuurp*  tog mig en kaffeklunk till.

Ja på måndag har vi ätit vår "LucasTheRipper"-kur i 8 veckor och imorse vägde vi oss.
Jag har gått ner från 81 kilo till 75,3
Lars från 111 kilo till 98,7
På 8 veckor.
Vi ska mäta midjor och väga oss på måndag för slutresultat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad ni är duktiga! Jag är skitimpad! :-)

2008-05-25 @ 21:53:28

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0