Kollar resor

Jösses vad mycket det finns..
Har nu kollat och jag sitter och tänker - vart? Hur lyxigt? All inclusive? Vad vill vi?

Vart spelar mindre roll bara det finns sol strand och mat
Lyxigt? Njaa - beror väl på priset vill ju betala så lite som möjligt
All inclusive? Hade det senast och det var himla bra om man är borta bara en vecka..
Slippa jaga restauranger och fundera på om man ska ha råd med maten och sen bli besviken på maten
Vad vill vi - sola njuta och bada och särskilt bara vara...

Har nu lagt på Vings sida lite minneshotell
Albena all inclusive
Teneriffa all inclusive
Rhodos all inclusive

Vi åker från 21/6  framåt börjar jobba igen den 6/7

Men jag har inte fått beviljad semestern än så jag kan ju inte boka..

Det var Vings utbud..
Har kollat Fritidsresor, Apollo, Detur och Nazar..

Vet ej om vi vågar vänta på "sista-minuten"  då kanske det inte finns nåt kvar..

image213
Bild från resan 2006 till Bulgarien med mina barn

Kommentarer
Postat av: Tant M

Annars är det sol i Umeå också. Där kan vi erbjuda all inclusive...

2008-05-03 @ 21:47:11

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0