Kul post idag!

Fick brev från Allas Veckotidning - tack för det!
Skickade in en insändare och fick den publicerad.
Som tack fick jag 3 st Trisslotter.
Skrapade fram vinst på 2 av 3 lotter totalsumma 75,-
Inte illa..

image210

Tackar och bockar!

När jag nu la in bilden fick datorn frispel..
undrar om jag fått nå virus - den bläddrade fram 38 sidor med upploading av bilden..

Nu är det dags att åka till arbetet

image211
Åker moped - Lars får ta bilen eftersom jag skiftade på sommardäcken på MIN bil, Lars orkar inte byta däck, han är ju så svag och trött. Arma handleder..

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Grattis till den enorma vinsten! ;-)

2008-05-02 @ 17:06:42
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0