Lars min älskade prylbög

Han ser ofta saker som andra inte ser..
Sedan så ska han ju naturligtvis köpa det också.
När vi träffades så skulle han ha en kyl/frys med ismaskin.
En självgående dammsugare såklart.
Solpaneler till stugan.

För ett tag sedan så var det en väckarklocka med soluppgång och fågelkvitter..

image234

Ja den finns ju i vårt sovrum
Fågelkvittret har gett upphov till många mardrömmar om fåglar ÖVERALLT!!

Är jag ute i naturen så hör jag ju väckarklockan nuförtiden INTE naturliga fågelkvitter - illusionen är förstörd..

Min arbetskamrat som har en mycket trevlig pojkvän (har visserligen inte träffat honom men pratat med honom i telefonen.. ) hon har fågelkvitter som sms-signal på mobilen tror jag..
Fågelkvitter hit fågelkvitter dit..
Borde kanske skaffa mig ett gammaldags GÖKUR hi hi..

Först vaknar man av fågelkvitter och ett svagt konstgjort solljus.
Ljuset blir bara starkare och starkare och man ska bli piggare och piggare..

Enligt försäljaren så efter tre veckor kan man ta bort ljudet för ljuset väcker en..
Vi har ju så oregelbundna arbetstider så det har inte blivit av.

image235

VAKNA!!!!    *kvideritt tiittt qoit qoooit qoit visselgnissel hackahackespetta*

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Det skulle nog inte var någon hit hos oss med den där speciellt som vi också har så olika tider... Vi kör med var sin ringsignal på mobilerna. Jag "hör" inte Freddes och han "hör" inte min (så vi inte väcker varandra). Fast Fredde hör knappt sin egen ibland... DÅ får jag LOV att bonka lite liv i honom, he he...

2008-05-18 @ 12:30:35
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0