Ledigheten slut

Idag 1300 börjar jag jobba - har varit 4-dagarsledig. Sista gången för från 1 juni börjar nya schemat.
Jag slutar jobba nätter och jobbar mycket mer dagturer.
Lars slutar också jobba nätter. Vi pratar om att vi kanske behöver en bredare säng nu när vi ska sova alla nätter ihop...
Jag har lite panik för jag jobbar bara drygt 2 veckor till och sen har jag semester!!
Vi åker till Prag jag och min käre make. Det blir 2 nätter på en "gratissemester"..
Sedan åker ju jag och Dottern till Bulgarien. Sedan är det slut med resor för lång tid framåt.

Panik har jag för vi utökar personalstyrkan och det ska vara nya rutiner uppbyggda. Jag har inte hunnit göra det alls för det är mycket på jobbet. Beslutade för länge sedan att det är slut med arbete hemma och det märks..

Hemma ska man ju vara ledig. Från jobbet alltså.

Jag har alltid tagit med mig jobbet hem. Har t o m haft en mapp på datorn som heter "Jobbrelaterat"..
Så kul nu när datorerna ominstallerades, för då var ALLT borta!  Hurra!!  Eller??

Nej dags att duscha och fixa håret inför dagens arbete.
Ciao!

Ha en bra tisdag..

image238
Jag har KILT med hela utstyrlsen och funderar på att sälja hela kittet.. Har t o m en defekt säckpipa!

Intresserad??

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Näää... Kan inte riktigt komma på när vi skulle vilja använda en kilt... eller säckpipa... :-P

2008-05-27 @ 18:16:29
URL: http://icelady.blogg.se
Postat av: Pernilla

Du kan inte skicka med en äkta skotte då som kan spatsera runt här och prata tjusigt och spela säckpipa emellanåt? Isf kan jag överväga det hela :-)

2008-05-28 @ 09:57:45
URL: http://prude.bilddagboken.se
Postat av: Xena

Defekt säckpipa..hmm.. njää
Har iof alltid velat spela säckpipa men tror det skulle låta tillräckligt illa även om den inte var defekt.. *fniss*
Ha de gott.
I morgon ska Ozzy snaggas äntligen.. Det blir skönt för honom.

Xena

2008-05-29 @ 12:55:14
Postat av: Grannen som avskyr sina

Joo, grannarna är det enda jag gillar, bortsett från vissa då´ra. :p

2008-05-29 @ 18:37:17
URL: http://galnafamiljen.wordpress.com
Postat av: Luna

Nej jag är inte intresserad men du var väldigt fin i den ;-) Fast det är klart, en defekt säckpipa kanske kan va kul när man ska väcka folk som sover för länge på morgonen. Ha ha. Går det att få ljud i den?? :-)

2008-06-09 @ 22:21:25

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0