Lördagens rapport

Lucas: Ska på en arbetskamrats koloniområde på allsång eftersom hon bjudit dit oss och har fyllt år.
             I Södertälje. Ska bli skoj att träffas privat. Tar med mig en fd arbetskollega så det blir ju skoj
             att träffa henne också såklart. Ja jag LOVAR jag ska inte förstöra allsången med MIN sångröst!!

Lars:  Sover just nu och i eftermiddag ska han på Dubbeldop. Skoj för honom och trist att jag redan var 
            bokad så vi inte kunde följas åt tillsammans.

Ikväll lär vi ju knappast umgås för han är väl sååå trött men det är ju ESC så kanske är han vaken.
Imorgon Morsdag ska till Södertälje Lars säger att han måste plugga och sedan på kvällen har han styrelsemöte.
(Det har varit många styrelsemöten på sistone och han jobbar jämt - hmmm misstänkt - vad gör han egentligen?)

Lars har fått ersättningsbesked från MITT försäkringsbolag sedan inbrottet i Tanto. Så nu ska vi bl a köpa en ny cykel. Lars ska börja cykla till och från sitt arbete.
Det ska köpas verktyg och andra saker de stal.

Brottsoffermyndigheten avslog vår ansökan om ersättning för hundvaktstjuvarnas aktiviteter i vårt hem...

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0