Lördagsledig

Ledig och ledig... jo från jobbet.
Men hemma har jag startat ett projekt som är lite ovanligt för att vara jag.
Jag möblerar om.  Sluta skratta - jag vet jag vet detta är inte ovanligt..

Nåja jag känner mig både och och mitt i all denna KAOS så springer två hundar oroligt omkring och en make ligger och sover och solen skiner.

Nåja  jag ska strax rasta hundarna och sen ta mopeden till nåt nakenbad och meditera hur jag ska få fram den bästa lösningen på det ommöblerade hemmet..

Så har vi det.

Ommöblering, KAOS, sovande make, rastlösa hundar och en naken karl.

Nästan läge för att webkamera på och en dokusåpa för världen..
Kanske bara intressant för några få stackare som inte tar ut sig i solen.


Lördagskram till er alla!

Kommentarer
Postat av: inger

hej i solen, panik tänker jag men sedan lugn du har säkert koll men en fråga vilket rum eller vilka rum ska du möblera om?? kul brukar det var när det är klart men lite kaos under tiden. här lyser solen också och vi tvättar tina till siksele på fest, thomas vid datorn och jag i köket sist men inte minst runar vid ett tv spel. sköt om er/kram

2008-05-10 @ 17:28:06
Postat av: Lucas

Inger:
Möblerar om vardagsrummet och lillrummet intill..
och som du ser på bloggen så är det datakrångel..
Läste först att ni tvättar Tina till sikfele på fest.. he he det kunde ju varit skoj.. men jag tror hon fixar att duscha själv eller?
Hälsa familjen!

2008-05-10 @ 21:48:37
URL: http://lucas1962.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0