UTGIFTER!!!!!

Fick reklam i brevlådan, trots att jag satt upp skylten REKLAM - NEJ TACK!!

Nåja Ett av reklambladen var så suddiga så Lars fick hålla i bladet så jag skulle kunna läsa det..

OPTIKER-reklam..

Nåja jag vet att jag behöver kolla synen så ikväll blir det optikerbesök.. 18.00 rättare sagt.


Så får se - jag var för dryga året sedan kanske efter närmare eftertanke 2-3 år sedan på koll och jag behöver glasögon men tänkte att "Jag ska bara.............................."

Optikern vet inte att jag hittade läsglasögon på RUSTA med fodral för 15 kr...

Idag lär inte 15 kr räcka..


Kommentarer
Postat av: Mötley Annika

nu e jag tbx i blogg världen hehe ...lycka till med testet kram

2008-05-20 @ 15:55:38
Postat av: Lizaloop

hehe kanske dags då!
Nu ska vi äta!

2008-05-20 @ 16:41:20
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: Ice Lady

Ja, det ska bli spännande att se vad du väljer för coola brillor! :-P

2008-05-20 @ 16:59:20
URL: http://icelady.blogg.se

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0