Sonen köpt bil idag!

Herrejösses jag tror jag får nippran han är ett offer för LYXFÄLLAN!

Han har varit helhispig..
Kollat annonser 
ville köpa en
skattad besiktigad bil
för helst 500,-
gärna fulltankad..

Det blev detta:


Hmmm  den kostade 6000,- + 500 för stereon..
Fattas vinterdäck och tanken är så gott som tom..
oskattad och besiktigad t o m  090531
Han hämtade mig på jobbet..
Nån som har billiga vinterdäck åt sonen?
MB 190E  -87   hoppas han får ha den ifred för huliganerna..

Ni minns väl hans förra bil?

När han kört in den i ett träd....

Kommentarer
Postat av: Lennart

Sonen har god smak ser jag. Har haft 2 st MB E-klass kombi själv och tycker att man kan inte åka skönare och bekvämare. Och med en kombi får man plats med många backar öl också.

2008-11-15 @ 15:58:28
URL: http://trannel.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0