Lite söndagsrapport sent på nattskiftet..

Jobbat i helgen 9-20 lörd + söndag.
Sålt en del på TRADERA
Palm Mölle har stigit LITE i budgivningen, la ut ett modem för mobilt bredband också.

LARS - den som tycks ha råd att shoppa har börjat shoppa igen!!

Han har mailat intresse för ett hus i Hällnäs..

Jag som är t o m utan klocka för den gick sönder förra veckan och funderar på OM jag ska köpa en ny..
Jag ska gå intro NATT imorgon.

Idag (söndag!!) ringde de och pratade om jobbintervju för jobbet jag sökte!!
Jag ska höra av mig imorgon om tid.

Det har regnat och ruskväder råder här, ändock har jag cyklat till och från arbetet.

Fått en ny jobbarpolare och det känns som ett lyft att ha fått honom till oss!
Stämningen är på topp på jobbet just nu - som om att vi ska få något bra gjort nu.

Jag har nu sängående på gång!

Ha det gott!

//Lucas

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

"Han har råd att shoppa" - jomenellerhur... :-S



Försök få honom att också hålla sig på den smala linan! Du har gjort och GÖR det jättebra! Jag hejar på för fullt!!! HEJA HEJA HEJA! :-)

2008-10-06 @ 14:50:55
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Mötley Annika

Hus i hällnäs så spännande L

2008-10-06 @ 16:03:16
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0