MigränSöndag

Oj vilken huvudvärk jag vaknade till. Kaffet puttrar och ute ösregnar det.
Börjar snart jobba. men det brukar gå bra att jobba med migrän.
Första gången jag hade migrän var jag 8 år.
Som värst hade jag det i 2 dagar i sträck,
jag har provat ALLT och det som gett bäst lindring är
Lars akupunktur, borde kanske ta mig en eller två behandlingar.

Det som hjälpte sämst var nog TREO  det flyttar bara fram eländet som en dålig plogbil.

Nej nu har kaffebryggaren tystnat.

Ha en bra söndag jag slutar vid 2200 ikväll..

Kommentarer
Postat av: inger

hej grabben. vill bara säja att jag älskar din blogg.



hej å hå

2008-10-19 @ 12:20:51
Postat av: Luna

Hoppas att inte migränen plågat dig allt för mycket på jobbet. Såg att du var på rallybrudar i ett annat inlägg. Det var jag med, i torsdags, i jobbets vägnar :-) Då är man rätt nöjd med sitt jobb.

2008-10-19 @ 18:14:49
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lars

Säg bara till när du vill ha behandling förutsatt att jag är ledig. När jag brukar erbjuda dig kiropraktisk- och akupunktur- behandling brukar du inte vilja ha det.



När du har din hjälp så nära, varför ber du mig inte. Hoppas att det gått bra att jobba i dag. Jag har sovit gott hela dagen. Lagat mat till din son och handlat mat för många slantar....



Puss på dig min man.

2008-10-19 @ 23:03:49
URL: http://systerlars.blogg.se/
Postat av: Christa

Med dom resurserna på hemmaplan hade jag utnyttjat dom till fullo.

Har iof provat akupunktur mot fibron men utan nämnvärt resultat. En kiropraktor för ryggen hade dock inte suttit fel..



Hoppas migränen försvunnit..

Kram till alla både två o fyrbenta

2008-10-20 @ 10:55:58
URL: http://hissen.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0