Torsdagmorgon

Sitter nu med en kaffekopp och har käkat 4 rostade mackor med hallonmarmelad.
Hundarna har fått mat, sonen äter frukost.
Lars han sover..
Idag ska jag köra volvon till mitt jobb.
Lars ska lämna in sin bil på verkstad,
för att få ett kostnadsförslag på rep av Ladan efter krocken.

Hundarna springer runt bena och undrar "Varför sitter du vud den där förbaskade dumburken - vi behöver ju gå ut och åtminstone få kissa en eller ett par gånger".

Den 22/11 ska jag gå på klassträff i Södertälje det är 30 år sedan vi gick ut 9:an i vår.

Den 31/12 är vi bjudna på bröllop - jag hoppas innerligt att Lars får ledigt från jobbet då.

Som det såg ut igår så var det inte alls säkert.  :-(((

Kommentarer
Postat av: Luna

Inte bara jag som bloggar i ottan ser jag. Ha en bra dag!

2008-10-23 @ 07:48:37
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Har han inte hört något från försäkringsbolaget nu då?

Nu har ni ju ny bil, är det inte bara att sälja/skrota den är "gammladan"...

Vilka roliga saker du har att se fram emot, du glömde det där med hällnäs ;)

2008-10-23 @ 10:13:56
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Liza

Hej mina godingar! Vad ni - Lars kanske fått mej intresserad av tradera, som jag aldrig har brytt mej om porslin,,jag minns jätte mycket från mormor och mamma,kram på er. Tänk inte på mej, jag har rosfeber och äter pc 4 tabl omdan. blä, men kram Liza

2008-10-23 @ 15:05:15

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0