Tisdagmorgon - "ledig"dag

Har ledigt idag - dvs jag försöker städa och ur kaoset så kommer det en liten ordning kanske innan kvällen är slut.

Har nu 2 paket opostade av all Traderaobjekt fr början av augusti så det känns bra!
Lagt ut lite fler prylar men absolut inte lika många objekt samtidigt.

Robert sover än - Lars är och pratar med de på vårt "extraknäck" - jag jobbade där i helgen och igår.

I eftermiddag kommer det besök och innan dess så ska det vara städat och vårt garage är så fyllt med allehanda ting att det skulle kunna bli 80 loppisar, men tiden räcker ej till.

Imorgon jobbar jag igen på ordinariejobbet - haft ledigt drygt en vecka. Skönt att INTE veta något om hur det är där - har kopplat bort mycket av jobbet - men inatt drömde jag om det så verkligheten knackar på dörren.

Nej ska fortsätta städa..

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Christa

Jag tänker göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt idag.

Solen skiner så ut med Ozzy på en promenad ska jag strax iaf. Sen blir det enbart vila av kroppen.

Börjar kännas nu efter milen i söndags o KI boxningen igår.

Ha det gott vännen

2008-09-02 @ 11:08:47
URL: http://hissen.blogg.se/
Postat av: Luna

Duktig kille som kopplat bort jobbet en hel vecka! :-)

2008-09-08 @ 17:18:28
URL: http://lunanimbus.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0