Helgens bravader

I fredags var jag med Lisa till stan.
Lördag jobbade jag samt hälsade på kalkonfarmen, planerade deras nackning.
Söndag dvs idag har vi med jobbet besökt Umeå.
Har hemma rengjort hönshuset snickrat där och haft besök av Lisa Peter och Challis.

Ute är det lite svalare och dimman tätnar.

Hade en tanke idag att jag skulkle sova i husvagnen, men nej det blir eventuellt i helgen istället.

Ha en fortsatt bra kväll.

Hoppas du älskade Lars får en bra natt på nya jobbet!  Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Cina

Hej vännen.

Länge sen jag tittade in.. Sommaren har varit lite körig. Nu trillar vardagen på igen. Skola för kidsen och jobb för gubben.

Vad händer då? Jopp... Jag hamnar vid stafliet som vanligt sena kvällar.

Tar långa promenader med Ozzy om dagarna.

Han har badat hejdlöst i sommar.



Hoppas du har det bra uppe i norr.

Tar fram stora veven för säkerhets skull och hivar upp dina mungipor.. Skickar med ett par stjärnor så glimten i ögat inte försvinner.

Ha det gott vännen o hälsa två och fyrbenta..

2009-08-25 @ 10:49:21
URL: http://cinapics.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0