Livet känns trist nu

Hösten närmar sig med stormsteg.
Sommaren vart kanske inte som jag tänkt mig.
Ser bara en massa ogjorda saker framför mig,
som jag borde göra,
men orkar, ids inte.
Jag är särbo igen,
ekonomin är tung.
Vad skulle göra mig glad?
Just nu faktiskt ingenting.

Usch - om DU är deppig
och läser detta så
lovar jag att jag har det rätt bra i alla fall.

Känner mig bara lite less
hösten närmar sig med stormsteg
vintern blir säkert snörik
skotta elda bära ved
Nåja jag överlever kanske denna vinter
detta år som särbo
alla skulder
vedbäringar eld i pannan
Men just nu känns det som att jag
behöver gå i ide.....

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Men du, hur mycket har du inte gjort i sommar om du tänker efter... skaffat höns å hönshus, målat garage, grävt damm å planterat, planterat häck å det ena med det tredje!!

OCH det är INTE vinter än.............

2009-08-22 @ 10:30:09
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: helene

förstår att livet känns trist utan din dotter!

jag har det bara bra, men saknar min far förstås!

tack, för att du gillar hårfärgen,jag tycker du passar bättre i mörkt också ;) kram på dig!

2009-08-22 @ 23:12:15
URL: http://hippiehello.blogg.se/
Postat av: Lennart

Så som du har pysslat under sommaren passar det väl bra med att ta det lite lugnt nu. Använda hösten och vintern till att samla ny energi till nya vilda trädgårdsbestyr under våren.

2009-08-23 @ 18:24:46

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0