Varit hemma och nu är jag hemma

Vart det lite konstig rubrik? Jo jag har i helgen varit hemma i Älvsjö. Inatt eller sent igår kväll kom jag hem till huset.
Så nu är man särbo igen. Har vant mig vid att sova med min älskade Lars och inatt när jag vaknade var jag mer förvirrad än vanligt.
I Älvsjö sprang jag i affärer, men min ansträngda ekonomi gjorde att jag handlade enbart LITE!
Åkte upp med en vän så hemresan gick mycket bra roligare bila dryga 60 mil i sällskap och med avlastning samt bidrag till soppan. Resan upp gick fort - skönt!
Väl hemma började jag skratta hysteriskt trots migrän. "Nån" hade varit hemma hos mig och planterat blommor och satt blommor i alla fönster!!! Jag har bojkottat inneblommor i 5 månader, men av nån anledning så har det varit framme en del hustomtar och fyllt mina fönster, krukor och till på köpet städat åt mig!

Ett tusen miljoner TACK!!!!

L8 ligger på 5 ägg, ett kläcktes igår och två ägg är försvunna eller gömda och två ägg har än inte kläckts..
Så en underbar gul/brun fläckig kycklingunge fick jag se lite på när jag kom hem.
Hundarna var väldigt glada åt att komma hem till huset.
Roligaste SMS:et av min karl igår.
"Vad trevligt för dig förutom migrän, Jag önskar jag var där istället för på psyket."

Han jobbade natt på psyket nämligen..
Nåja han flyttar väl upp i juni eller nåt.

Nu ska jag göra mig klar inför en arbetsdag!
Ha det gott!

Kommentarer

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0