Vila hela söndagen - har DU hunnit med det??

Jo förresten vi sov ju till närmare 0930 imorse.

Sedan åt vi frukost tog en promenad med hundarna till grannen som vi är fågelvakt hos.

Därefter målade jag klart INNE i garaget och Lars gjorde lunch.

Fick besök. Fikade ute och kollade in hönorna och tuppen.

Liza hade med sig ett rabarberblad i betong och en värmeljushållare dito.

TACK!!

Lars grävde ner vinrankan i växthuset. Han har en förmåga att lämna allt där han står så spaden låg på gräsmattan, husvagnsdörren står på vid gavel och han for och jobbade..

Jag har tvättat hängt tvätt klippt gräsmattan och rastat hundar utfodrat de samt hållit låda för två grannbarn.

Igår stal en skata en av våra fiskar ur dammen!!

Har nu rastat hundarna och cyklat en tur och hänt ytterliagre tvätt samt laddat en till tvättmaskin samt startat diskmaskinen.

Sonen var förbi med blivande sonahustrun med en del grejer fr Stockholm och jag har sorterat lite och donat i det nymålade garaget.
Morsan ringde.
Imorgon ska bara jag och Lars umgås hela dagen har vi sagt..

Det är ju vilodag idag liksom.. eller???


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Varsågod!

Vet du vad, ni kommer att få så mycket besök imorgon och telefonen kommer att ringa heeela dagen.. (det brukar bli så när man planerar annat vet du*;)*)

2009-08-02 @ 22:20:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tant M

Och vi som hade tänkt komma och hälsa på i morgon. Men då går vi väl på Nolia i stället...

2009-08-02 @ 22:31:18
Postat av: sotarlena

Skata som stulit fisk!! Är det sant?? De brukar väl hålla sej till silversaker???

2009-08-02 @ 22:40:10
Postat av: sotarlena

Skata som stulit fisk!! Är det sant?? De brukar väl hålla sej till silversaker???

2009-08-02 @ 22:40:19
Postat av: Lizaoop

Hoppas det gick bra med era middagsgäster ocha tt de gillade maten :)

Mina lunchgäster var supernöjda och lär ju komma tillbaka..!

Vi får höras, se nu till att Lars syr kuddar imorgon ;0)!

2009-08-04 @ 23:15:18
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Lennart

Det är som jag alltid har sagt, man ska se upp för skator!

2009-08-05 @ 18:47:36

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0