Belöning för hårt arbete

Idag på posten kom 3 dubbeltriss på posten, belöning för marknadsundersökningar.

Dessvärre ingen vinst alls.

Varför blir det aldrig

"Plötsligt så händer det bara"  för mig nån gång??

En sån vill jag ha förresten från det ena till det andra..

I mitt liv finns just nu snö, det är kallt det finns ett munsår och såklart så arbetar jag.

Jag var till Vindeln idag och åt lunch på hotellet med två väninnor.

Just nu är jag så trött så jag skulle kunna somna just NU...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Everyday

Tack hjärtat blink blink

vi hade det supper på gran Canaria

2009-12-07 @ 23:19:17
URL: http://menwithoutclothes.wordpress.com/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0