Igår var det mycket nära

Att jag skulle skaffat mig en kredit och köpt en eu-moped.
Saknar friheten att kunna köra iväg snabbt med mopeden och bara åka på nån enslig skogsväg eller tvärfara ner till Hjuken - typ.

Det var nå specialerbjudande på moped med fri frakt.

Idag har jag huvudvärk, jag tror det är Ågren över att jag inte gjorde det.
Lars sa att jag isåfall måste sluta äta glass i 24 månader.
För att spara ihop till månadsutgiften.

Vi ska i källaren på andra huset inreda ett gym och har du nåt över för billig peng så kanske vi är intresserade.

Nu ska jag äta pasta och färs och sen vräka   mig kaffe - lämnar huvudvärken hemma - jag har lunchrast.
Ikväll Idol och jag håller på bägge grabbarna på olika vis så jag säger som så må en av de vinna!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

men du du har friheten att ta bilen och åka ut på skogsvägar. så det var itne du som stal min gamla moppe som stod hos pappa då!?!

2009-12-12 @ 16:36:50
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0