Dementi

Alltså skrivs det så - blev nästan som demens..
Nåja hur som helst så skrev jag till Lasse om detta om Lyxfällans värsting och fick svar att så var inte alls fallet!
Min kollega skulle ha lyssnat nogrannare eller så blev det lite som *ryktet går*-leken.
De hade sagt som följande:
På frågan vem som värst både ville och kunde de ej svara.
Men den som levde mest över sina tillgångar det var jag (än så länge)..

Däremot var det roligt att spela in det med oss för vi bjöd på oss själva och var charmiga.
Så var det med det!
Nu kan jag bli lugn och fin igen.

Hoppas DU har det bra!

Kommentarer
Postat av: Ice Lady

Ha ha ha ha... Så du kunde inte bara släppa det? :-P



Men tur att det redde upp sig då så du kan vara lugn! Hoppas du får en fortsatt bra dag! KRAM

2009-02-10 @ 07:43:24
URL: http://icelady.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

hahahaha precis som vi sa!

2009-02-10 @ 11:04:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0