Igår idag imorgon

Igår:
Startade med ett hett bad och frukost (ej samtidigt)
Åt lunch med en kollega och vi drack öl strosade på stan - trevligt värre.
Kom hem fortsatte dricka öl
Åt hämtmat från Palmyra Kebab
Gick över till grannen och kollade på deras nya kök
Hade med oss hundarna.
Hem kunde ej somna direkt så det blev tetris
Idag:
Vaknar av en snarkande man och gnyende hund.
Sätter på (nå kaffet såklart!)
Läser på nätet att Kronprinsessan ska förlova sig
(Blir förvånad - va redan?? Ska man inte känna varandra först?)
Jaha det var visst inte med mig..  Nåja Grattis!
Ska dricka kaffe nu sen duscha sen jobba 13-2130
Ringa om ett jobb
Imorgon:
Personalmöte
ev jobba extra på kvällen
eller baka rågbröd

Vad har DU för planer?

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag hade planerat att du skulle baka bröd, öva upp dig så så du är värsta mästerbagaren när du flyttar hit så får du agera bagare till mig med ;)

2009-02-24 @ 10:08:25
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tessan

Att få vakna upp till en snarkande karl,blir inte för mig fören på söndag morgon....Men det som gäller för mig idag är att..Sova,Sova o Sova

2009-02-24 @ 10:38:37
URL: http://traskmorken.blogg.se/

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0