Ja då har vi kommit hem från Riga

Åkte i fredags på en kryssning med grannfrun och son.

Fullbokad båt dit och kallt var det i Riga och spelade på automater


Här vann Martin 250,- (satsade 1 kr) Hade han spelat för 5 kr hade det blivit 1000,-!
Men han var LYCKLIG och spelade LITE till men stannade i tid (Han är nyss fyllda 9)

Modern spelade bort desto mer och fick låna av sonen - hmm - men hon vann och betalade snabbt tillbka så hon gick på plus dock..

Jag spelade och vann och vann och spelade Black jack och vann 120,- (premiärspelade det)
Men jag vann ca 4-500 totalt!  Det du!


Öl är gott!


Jag smakade inte på vakteläggen - men det gjorde de andra..

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

så bra att ni vann pengar!

Vaktelägg ja, de äter man inte, de har man som dekoration!!

Nettan hade vaktlar och fick en massa ägg förut, kanske borde hon ha sålt dom, för de räknas väl till värsta delikatessen!!!

2009-02-02 @ 00:12:26
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Tessan

Det var tråkigt att ni inte kunde vara i hällnäs på schlagerpuben. Lisa visade mig ert nya hus.

Jag hoppas att jag kommer att kunna komma till påsk...

2009-02-02 @ 13:13:21
URL: http://traskmorken.blogg.se/
Postat av: Ice Lady

Du har blivit utmanad! (Klicka på URL-länken bara.)

:-)



Hoppas Linuz är okej nu och inte har ont längre... :-S Stackarn...


Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0