Är nu i Hällnäs

Det är minusgrader, det snöar, det är halkigt och jag har sett renarna.
Har idag träffat många jag känner och blivit bjuden på frukost, fika och köpt kycklingrulle på pizzerian.
Lars jobbar inatt och hans kollega kom hit och hämtade honom och lämnade ägg åt oss från deras hönor.

På fredag får vi hit min och Lars dotter dvs Helene och Astrid.
På lördag kommer Lyckseleborna.
På söndag åker Lars hem,
Jag ska bara njuta av ledigheten.
Har skottat ikväll och tog en längre promenad med hundarna, gick förbi mitt förra hus och det var helmörkt och dött där.

Nu ska jag bädda och sova.

Jag har det bra - hoppas du har det bra

Kommentarer
Postat av: lillsyrran

Men kära bror vad du far hit och dit.Koppla av nu och ha det så bra där i Norr..

2009-01-14 @ 08:52:21

Respons tack!:

Ditt vackra Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0